XiaoHongShu
Bahasa: EN | BM |

Lantai SPC Batu Nova

 1

KAMI MENAWARKAN
Lantai SPC Batu Nova
Lantai SPC Batu Nova membawa kemungkinan lantai permukaan keras ke tahap baru dengan menggabungkan kekuatan batu dengan keindahan kayu, membawa tampilan baru dan alami untuk lantai anda.

Berdasarkan produk ekologi dan sihat, kami telah melancarkan produk tile dengan spesifikasi penuh, adegan penuh, dan proses yang berbeza, merangkumi lempeng besar, marmer, lempeng sederhana, dan lantai aksesori.
 
PRODUK
 
Struktur Produk
 
1) Lapisan UV-
Lapisan perlindungan UV (Memberikan kemampuan untuk efektif menahan sinar ultraviolet)
2) Lapisan Pakai-
Lapisan perlindungan yang memberikan ketahanan aus yang tinggi pada permukaan
3) Filem Warna -
Cetakan Dekoratif
4) Teras SPC -
Pangkalan polimer kalsium berkepadatan tinggi
5) Foaming atau Kork (Pilihan) -
Integrasi substrat kork atau busa tersedia sebagai opsyen tambahan

 
Ciri Produk
 
1) Tahan Abrasi Tinggi-
Lantai Batu Nova mempunyai lapisan tahan aus yang transparan, revolusinya melebihi dan lebih tinggi dari 10000 putaran.
2) Licin Superhalus-
Nova Stone mempunyai lapisan tahan licin dan tahan aus yang khas pada permukaan, dibandingkan dengan lantai biasa, nova stone mempunyai geseran yang lebih tinggi apabila dilapisi dengan kelembapan.
3) Kebakaran -
Menurut pihak berkuasa, 95% mangsa menderita dalam kebakaran disebabkan asap beracun dan gas. Penarafan kebakaran Lantai Vinyl SPC adalah Kelas B NFPA. Tahan api, tidak terbakar secara spontan, mematikan nyala dalam 5 saat, tidak menghasilkan gas beracun atau berbahaya.
4) Tahan Air dan Kebasahan -
Komponen utama Lantai SPC adalah kuasa batu, jadi ia berfungsi baik dengan air, dan kulat tidak akan berlaku dengan kelembapan tinggi. Anda boleh memasang lantai di semua kawasan rumah anda termasuk bilik mandi dan tandas.
5) Peredaman Bunyi -
Nova Stone adalah jenis lantai yang senyap. Ia dua kali lebih senyap daripada jubin tradisional kerana menggunakan lapisan teknologi pantulan yang terintegrasi. Oleh itu, lantai batu sangat fleksibel dan elastis. Gunakan alas kaki pilihan untuk meningkatkan kesan senyap.
6) Alur Lukisan Dalam yang Dalam -
Hanya beberapa pengeluar yang dapat menawarkan alur lukisan dalam yang dalam, yang memberikan penampilan yang sempurna dan otentik dari lantai kayu dan batu. Nova Stone menawarkan lebih dari 500 warna untuk dipilih dalam pelbagai saiz dan parameter termasuk yang panjang untuk panjang 1850mm.
7) Bebas Formaldehid, Logam Berat, Garam Plumbum -
Lantai laminat inti Nova Stone dibuat daripada kuasa batu dan resin PVC berkualiti tinggi tanpa bahan berbahaya seperti benzena, formaldehid, logam berat. Pengstabil Nova Stone Flooring adalah kalsium zink tanpa logam berat garam plumbum.
8) Keperluan Subfloor Rendah -
Berbanding dengan lantai lain, ia mempunyai kelebihan yang nyata kerana inti yang kukuh, yang boleh menyembunyikan banyak kecacatan subfloor.

Buat temujanji

Kami dengan senang hati akan menyelesaikan masalah dan pertanyaan anda, sila atur janji temu anda dengan kami.